Listopad, 2009

Do warsztatu (świątecznie w mieście)

Poniedziałek, 30 listopada 2009 · Komentarze(0)
Do warsztatu, czyli standardowo ciąg dalszy załatwiania spraw po wypadku. Mam nadzieje, że to się niedługo skończy.

Przy okazji mogłem zobaczyć jak świątecznie zrobiło się na ul. Zamkowej (główna ulica w mieście). Zrobiłem zdjęcie telefonem (dlatego jakość słaba):

Choinki z lampek na latarniach © radek3131

"Zachód słońca" + nocą do lasu

Niedziela, 29 listopada 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> czerwony szlak -> Wielka Woda -> czerwony szlak -> Mogilno Duże -> Dobroń -> Dobroń Mały -> czarny szlak -> czerwony szlak -> Wielka Woda -> gdzieś przez las na północ -> Pabianice

Dzisiaj tempo lajtowe ze względu na to, że jestem po zapaleniu oskrzeli i mam 2 tygodnie zwolnienia od WFu.

Na początku wyjechałem z domu by zobaczyć zachód słońca. Niestety za późno ruszyłem tyłek i był zachód, ale już bez słońca. Robię zdjęcie telefonem.

Resztki zachodu słońca © radek3131

Potem z powrotem do domu i do Michała. Jadę ścieżką rowerową. Oczywiście przejeżdżam koło kościoła, gdzie jestem zmuszony do wykonywania slalomu między ludźmi. W końcu dojeżdżam pod blok (o dziwo właściwy). Wychodzi Michał. Omijamy ruszającą procesję i droga rowerową jedziemy na pola. Oczywiście pełno pełno błota i gigantycznych kałuż. Niekiedy to nie wiadomo czy kałuża czy dziura napełniona wodą.

Za każdym razem przeżycia takie same

Jedziemy dalej po płytach. Drogę oświecają nam światła i księżyc.

"Mleczne niebo"

Na moście robimy fotkę naszych rowerków.

Które to już niemal takie same zdjęcie? :)

Next, jedziemy przez zabłocone pola do skraju lasu, gdzie jedziemy sobie szlakiem czerwonym aż do Mogilna Dużego. Tam skręcamy na asfalt i robimy sobie malutką pętle. Wjeżdżamy ponownie do lasu w Dobroniu Małym.

Mniej więcej taką widoczność mamy podczas jazdy

Kolejne pamiątkowe zdjęcie

Znów początek taki jak na Powiatowym Rajdzie Pieszym. Potem przez kawałek wracamy się tą drogą, którą przyjechaliśmy. Wyjeżdżamy koło Wielkiej Wody, gdzie przez chwilę myśleliśmy, że nad nami lecą kosmici.

Ale to tylko samolot

Do Pabianic jedziemy duktem na północ. Wyjeżdżamy z lasu koło krańcówki autobusowej. Dalej już spokojnie przez miasto do domu.

O dziwo odbyło się bez awarii. Tylko kilogram błota do domowej kolekcji.

Zdjęcia autorstwa Michała.

Do sklepu rowerowego i do warsztatu

Sobota, 28 listopada 2009 · Komentarze(0)
Kategoria 0-50km, Dojazdy, Sam, Trekking
Czyli ciąg dalszy załatwiania spraw po wypadku. Niestety warsztat był zamknięty. Z chęcią bym wyraził swoją opinię o firmie ubezpieczeniowej z którą muszę się użerać, ale nie zrobię tego, gdyż więcej było by cenzury niż liter.

No i miałem jechać wieczorem na rower do lasu, ale niestety parę osób jest chorych i kilka nie dało rady, więc nie pojechałem. Mam nadzieję, że najeżdżę się jutro.

Do lekarza

Piątek, 27 listopada 2009 · Komentarze(0)
Dołączam do grona bikestatowiczowych hardcorów, którzy rowerem jeżdżą do lekarza/apteki itp. ;p Czekam na bardziej nietypowe propozycję. No i może wreszcie ktoś przebije mnie z KONIECZNYM wyjazdem do Łodzi ;p

Przy okazji coś z cyklu "Zrób to sam":

Z deczka długawe zapięcie © radek3131

Ogółem człowiek po chorobie nie ma co robić.

Wiosenny listopad

Piątek, 27 listopada 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> Terenin -> Pawlikowice -> Las Ślądkowicki -> Ślądkowice -> Kolonia Ldzań -> Ldzań -> Róża -> Pawlikowice -> Terenin -> Pabianice

Miałem dzisiaj iść rano na rower z Michałem, ale miałem troszkę spraw do załatwienia i niestety nie zdążyłem. Wybrałem się nieco później bo koło 11.30. Oczywiście standardowo przez pola, które przez budowlańców zmieniły się w prawie nie przejezdną drogę. Potem już było ok. Tylko Słońce dawało po gałach i drogę było słabo widać. :)

Wiosenne słoneczko © radek3131

Jadę sobie spokojnie (po zapaleniu oskrzeli jestem) do skraju lasu. Oczywiście tam wjeżdżam. W lesie mokry dywanik z zeschniętych liści. Wyjeżdżam z lasu i postanawiam jechać do Ldzania. W Ldzaniu skręcam w polną drogę, którą dojeżdżam do Róży. Przez przypadek odkrywam, że jest to zielony szlak.

Tyle razy tędy jechałem, a dopiero teraz zauważyłęm zielony szlak © radek3131

Na koniec już tradycyjnie, bo przez Różę do Pawlikowic, a dalej skrajem lasu do Pabianic.

I to by było tyle.

Kolejny nocny wypad

Sobota, 14 listopada 2009 · Komentarze(5)
Trasa: Pabianice -> Chechło I -> Chechło II -> Dobroń -> Łask Kolumna -> Barycz > Róża -> Mogilno Małe -> szlak zielony -> Staw Jeziorko -> szlak zielony -> Pawlikowice -> Terenin -> szlak czerwony -> Wielka Woda -> szlak czerwony -> Mogilno Małe -> Dobroń -> Dobroń Mały -> szlak czarny -> szlak czerwony -> Wielka Woda -> szlak czerwony -> szlak zielony -> Pawlikowice -> Terenin -> Pabianice

Jak zwykle o 15.00 "zbiórka" w Kolumnie. Niestety wyjechałem nieco później niż zwykle, bo o 14.45, więc musiałem przygrzać. No ale zdążyłem. Chwilę czekam. robię zdjęcie i dalej jadę z Olą.

Zachód słońca © radek3131

Ola jak zwykle prowadzi przez las. Zanim się zrobiło ciemno trafiliśmy do Mogilna Dużego.

Bezchmurne niebo © radek3131

Następnie skręcamy do lasu koło leśniczówki. Teraz ja prowadzę. Jedziemy zielonym szlakiem. Z racji, że jest jeszcze dość widno to jedziemy nad Staw Jeziorko.

Staw Jeziorko © radek3131

Wracamy do zielonego szlaku. Robimy pętle taką jak z Michałem. Niestety mój telefon nie był w stanie uchwycić Wielkiej Wody nocą. Wracamy do Mogilna Dużego czerwonym szlakiem. Następnie asfaltem dojeżdżamy do Dobronia, gdzie Ola kieruje się do domu. Ja wracam niemal tradycyjną drogą, bo szlakiem Powiatowego Rajdu Pieszego. Jednak wcześniej wróciłem na czerwony szlak więc było ciekawiej. Koło Wielkiej Wody postanawiam wrócić do szlaku zielonego. Wyjeżdżam w Pawlikowicach i skrajem lasu wracam do Pabianic.

PS. Dzisiaj przełożyłem licznik z szosówki na trekinga.

I znów po mieście

Sobota, 14 listopada 2009 · Komentarze(0)
Kategoria 0-50km, Dojazdy, Sam, Trekking
Tradycyjnie do rowerowego, potem do 3 sklepów elektrycznych w poszukiwaniu pewnej pierdółki. Po południe szykuje się ciekawe. :D

Ogólnie to bardzo wiosennie się zrobiło.

We mgle na miasto

Wtorek, 10 listopada 2009 · Komentarze(4)
W bardzo gęstej mgle wyjechałem załatwić kilka spraw w centrum. Ledwo co dojechałem do głównej ulicy, a licznik znów zaczął mi pokazywać prędkości z kosmosu. Wracając odkryłem przyczynę tych śmiesznych prędkości. Wszystko widać na tym filmie:

Kurcze ostatnio nie ma pogody na rower i moje wyjazdy się ograniczają do "zwiedzania" miasta. Ja chcę wiosnę.

I znów do sklepu

Niedziela, 8 listopada 2009 · Komentarze(0)
Ta sama trasa co wczoraj. Jest nieco krótsza, bo nie musiałem omijać korków chodnikiem ;p
Przyjechałem do sklepu, gdzie spotkałem 8 kolarzy. Odebrałem drobną paczkę i wróciłem do domu.

Do sklepu rowerowego

Sobota, 7 listopada 2009 · Komentarze(0)
Najpierw z rana odwiedziłem warsztat (pieszo), gdzie odebrałem swoją skasowaną szosówkę. Następnie wsiadłem na rower, by pojechać do sklepu rowerowego w celu nabycia dwóch kółek do przerzutki.

Ogólnie mówiąc. Od rana załatwiałem sprawy związane z odszkodowaniem po wypadku rowerowym.