Pierwsza mocna jazda po chorobie

Sobota, 26 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Szynkielew -> Górka Pabianicka -> Gorzew -> Łódź -> Gorzew -> Górka Pabianicka -> Petrykozy -> Piątkowisko -> Wola Żytowska -> Żytowice -> Janowice -> Ludownka -> Chorzeszów -> Julianów -> Józefów -> Wodzierady -> Lesnica -> Dobruchów -> Kwiatkowice -> Wodzierady -> Józefów -> Julianów -> Chorzeszów -> Ludowinka -> Janowice -> Żytowice -> Wola Żytowska -> Piątkowisko -> Pabianice

Mapka zapożyczona z tego wpisu.

Ustawka na ul. Maratońskiej. Wpadł również Tomek i Arek. Pierwsza mocna jazda po dwutygodniowej chorobie. Od początku puls bardzo wysoki 170-180ud/min na kole. Gdy zobaczyłem 201ud/min podczas gdy dawałem zmianę doszedłem do wniosku, że nie ma co przesadzać i na kole jechałem dalej. Męczyłem się trochę, ale z czasem jechało się coraz lepiej. Za Leśnicą odpadłem, ponieważ źle się schowałem za grupą. Próbowałem ich dogonić. Nawet znacznie się zbliżyłem na pagórku, ale w dół pocisnęli i nie dałem rady. Dalej swoim tempem dojechałem do Janowic. Dopiero podczas samotnej jazdy puls był zbliżony do tego jaki mam zwykle. W Janowicach troszkę rozmowy w barze i w trójkę wracamy na chatę.