Łódzka Masa Krytyczna

Piątek, 25 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Ksawerów -> Łódź -> Ksawerów -> Pabianice

Z Michałem wybraliśmy się na Łódzką Masę Krytyczną, by w ogóle zobaczyć co i jak. Pojawiliśmy się dość wcześnie, więc pojechaliśmy jeszcze na Plac Wolności.

Wróciliśmy na miejsce zbiórki. Zaczęło się pojawiać coraz więcej osób. O 18.00 ruszyliśmy w kierunku katedry. Tempo spacerowe. Pierwszy postój koło wytwórni filmowej. Drugi postój na Zdrowiu (park taki jest w Łodzi) przy pomniku upamiętniającym powstanie łódzkie z czerwca 1905r. Przy tym pomniku dostajemy szprychówkę z masy. Finał na Placu Wolności, gdzie następuje podsumowanie masy krytycznej. Uczestników było 361. Wracamy dość szybko do Pabianic, ale tak naprawdę rozkręciliśmy się za pasażem na ul. Piotrkowskiej. Od tego momentu prędkość była zbliżona do 40km/h i podniosła nam się średnia prędkość z całego wyjazdu. Koło Portu Łódź mamy okazje podziwiać fantastyczny zachód słońca.

Kilka moich zdjęć:

Zachód słońca w Łodzi © radek3131

Czerwone niebo nad Ksawerowem © radek3131

Szprychówka z masy © radek3131

Dla zainteresowanych: więcej zdjęć.