Powolny powrót formy z przed choroby

Niedziela, 27 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Czyżeminek -> Prawda -> Guzew -> Babichy -> Rzgów -> Tuszyn -> Tuszynek Majoracki -> Garbów -> Górki Małe -> Górki Duże -> Nida Jutroszewska -> Jutroszew -> Dziwle -> Lutosławice Szlachceckie -> Lutosławice Rządowe -> Lubanów -> Grabica -> Boryszków -> Dziewuliny -> Rawicz -> Wadlew -> Podstoła -> Dłutów -> Budy Dłutowskie -> Huta Dłutowska -> Pawłówek -> Pawlikowice -> Rydzyny -> Pabianice

Z Arkiem pojawiliśmy się na ustawce. Myślałem, że będzie mi się jechało gorzej niż wczoraj, ale o dziwno niemal wszystko ok. Już przed Tuszynem rozerwaliśmy peleton. Poczekaliśmy jednak na resztę i jedziemy dalej. Jedzie mi się dobrze. Ostatnie 30km to tragedia, bo cały czas przeszkadzał wiatr. W Dłutowie wychodzę na zmianę pod moją ulubioną górkę. Liczyłem, że do szczytu urwę parę osób i pojadę sobie. Jednak jakoś w połowie górki nogi nie chciały kręcić dalej i odpadłem. Przemęczyłem się jakoś do końca tej górki jadąc 2x km/h, czyli nie wiele więcej od peletonu. Postanowiłem ich dogonić na zjeździe i prawie mi się to udało, ale niestety zatrzymała mnie kolejna górka. Dalej już swoim tempem do baru na Rydzynach, gdzie kupuje standardowy zestaw Pepsi + Snikers. Po krótkiej wizycie w barze wracam z Arkiem do domu.