Spacerek + ciągle spadający łańcuch + gleba

Sobota, 10 października 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Czyżeminek -> Prawda -> Guzew -> Babichy -> Rzgów -> Tuszyn -> Tuszynek Majoracki -> Garbów -> Górki Małe -> Górki Duże -> Jutroszew -> Lesieniec -> Rędociny -> Stoczki-Porąbki -> Dłutów -> Budy Dłutowskie -> Huta Dłutowska -> Pawłówek -> Pawlikowice -> Terenin -> Hermanów -> Pabianice

Przez pierwsze 11km łańcuch spadł mi 14 razy. No i jedna gleba przy wpinaniu się w bloki. Na szczęście rowerowi i mi nic się nie stało. Po w jechaniu na gierkówkę wszystko było ok i pech minął. Odechciało mi się normalnego treningu. Postanowiłem zrobić sobie spacerek z kilkoma zdjęciami po drodze.

Mój rower w Górkach Dużych © radek3131

Odkrywkowa kopalnia w Górkach Dużych © radek3131

Jesienny akcent w Rędocinach © radek3131

Podjazd w Dłutowie © radek3131

Ogólnie to szykuję się do krótkiego odpoczynku od roweru (mniej kilometrów ze zmniejszoną intensywnością), by w grudniu powoli zacząć się brać do roboty.