Wyprawa nad Jeziorsko 3/3

Czwartek, 18 czerwca 2009 · Komentarze(1)
Trasa: Kolonia Brodnia-Brodnia-Pęczniew-Lubola-Grabina-Rzeczyca-Prusinowice-Grzybów-Szadek-Kiki-Poleszyn-Kolumna-Mogilno Duże-1LO-Dom

6.00 pobudka. Szybko na rower do sklepu po coś do zjedzenia i pakowanie się. Wyjazd był planowany na 8.30, jednak znowu wyjechaliśmy później czyli koło 9.30. Wybieramy najdłuższy wariant trasy. Jedziemy ostatni raz nad Jeziorskiem do Pęczniewa, gdzie kierujemy się na wioskę. Trasa dość skomplikowana- sam się pogubiłem. Gdzieś w lesie zorganizowaliśmy wyżerkę. Przejeżdżamy przez rezerwat "Jodły". W Szadku dołącza do nas Miok- brat kolegi. Na rynku chwilka przerwy i pędzimy na obiad. Jedziemy przez wioskę, a potem przez las do Kolumny, by odprowadzić koleżankę na chatę. Dalej jedziemy tradycyjną trasą. W Mogilnie Dużym przerwa na picie czyli wielki wodopój. Skręcamy do lasu i wyjeżdżamy niedaleko krańcówki autobusu nr.6 Wyjazd kończymy pod szkołą.

Fragment kościoła w Szadku © radek3131

Jakoś nie miałem weny na zdjęcia.

Pamiątkowe zdjęcie w Szadku.

I znów kilka zdjęć autorstwa profesora Łyżkowskiego (wszystkie prawa zastrzeżone):