Sierpień, 2009

Suma kalorii:20913 kcal

Opalanie podczas zmiany dętki

Piątek, 21 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> Pawlikowice -> Las Ślądkowicki -> Ślądkowice -> Mierzączka Duża -> Dłutów -> Leszczyny Małe -> Tążewy -> Górki Duże -> Górki Małe -> Tuszyn -> Rydzynki -> Prawda -> Czyżeminek -> Pabianice

O 9.20 wyruszam z domu by zdążyć na 9.30 pod dom mioka.

Wyruszamy przez pola w kierunku Hermanowa. W Hermanowie skręcamy w lewo (tuż przed kurzącą ciężarówką) na Pawlikowice. Jedziemy cały czas prosto aż do lasu, gdzie robimy pamiątkowe zdjęcie.

Pamiątkowe zdjęcie © radek3131

Jedziemy dalej przez las gdzie miok. zalicza OTB (trzeba było uprzedzić, że chcesz zrobić stójkę).

Z lasu wyjeżdżamy w Ślądkowicach.

Równa droga w Ślądkowicach © radek3131

Jedziemy prosto aż do Mierzączki Dużej, gdzie skręcamy w lewo na Dłutów. Po drodze zatrzymujemy się (SMS od Oli) i fotka.

Droga do Dłutowa © radek3131

Zanim jeszcze wyruszamy w dalszą drogę to mamy okazję zobaczyć Krzyśka Jeżowskiego na treningu.

Wyprzedza nas traktor z przyczepą, więc jedziemy w tunelu aerodynamicznym:

W tunelu aerodynamicznym © radek3131

Dojeżdżamy do Dłutowa gdzie mijamy przenośny RADAR (rower), podbijamy książeczki PTTK i jemy pełnowartościowy posiłek.

Droga do Dłutowa © radek3131

Kontynuujemy naszą przejażdżkę i jedziemy w kierunku Górek Dużych, gdzie spotykamy górki duże i skręcamy na Tuszynek Majorancki. Przed Tuszynkiem Majorandzkim mijamy gbura w samochodzie, który pokazał na jakiego kulturalnego człowieka wychowała go matka. Przed drogą ekspresową skręcamy w lewo, gdzie znowu zatrzymujemy się w sklepie i jemy kolejny pełnowartościowy posiłek. Szybko się jednak zwijamy gdyż zapach pieczonego kurczaka bardzo wkurza żołądek. Jedziemy asfaltem i skręcamy w prawo w kierunku lasu.

Las

Wyjeżdżamy z lasu na jakiś asfalt.

Droga w Tuszynie © radek3131

W Rydzynkach czuję, że coś twarde mam koło z tyłu. Okazało się, że to kapeć. Zjeżdżam na bok do lasu, odwracam rower "do góry dupą" i postanawiam napompować koło by dojechać metodą: pompuj - jedź - pompuj -jedź.

Dopompowywanie koła © radek3131

Niestety nic to nie dało, bo po chwili powietrze całkowicie zeszło. Przerzucam cały ciężar na przód i jadę w cywilizację, by pożyczyć klucz 15mm (sądziłem, że nie mam, ale później okazało się, że jednak jest).

Aerodynamiczna pozycja © radek3131

Zatrzymuje się w Prawdzie, znowu odwracam rower "do góry dupą" i rozkręcam koło. Zakładam nową dętkę, a tutaj za krótki wentyl. Znowu ściągam oponę i dętkę. Pompuję starą dętkę by poszukać dziury. Nakładamy troszeczkę klej i czekamy ze 20min jak wyschnie. Ten czas wykorzystaliśmy na opalanie na środku ulicy. W końcu przyklejam łatkę, zakładam oponę i voila. Ruszamy dalej do Pabianic.
Łatanie dętki © radek3131

Przymusowy krótki wariant :/

Czwartek, 20 sierpnia 2009 · Komentarze(2)
Kategoria 0-50km, Awarie, Sam, Szosówka
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> Terenin -> Pawlikowice -> Terenin -> Hermanów -> Pabianice

Miało być do Bełchatowa, ale pękła mi szprycha i zrobiła się taka ósemka w kole, że nie dało się jechać.
PS. Rama chyba odchodzi na emeryturę.

Trasa ustawki z miokiem

Środa, 19 sierpnia 2009 · Komentarze(2)
Trasa: Pabianice -> Czyżeminek -> Prawda -> Guzew -> Babichy -> Rzgów -> Tuszyn -> Tuszynek Majoracki -> Garbów -> Górki Małe -> Górki Duże -> Nida Jutroszewska -> Jutroszew -> Dziwle -> Lutosławice Szlachceckie -> Lutosławice Rządowe -> Lubanów -> Grabica -> Rusociny -> Józefów -> Wadlew -> Podstoła -> Dłutów -> Budy Dłutowskie -> Huta Dłutowska -> Pawłówek -> Rydzyny -> Pabianice

Lajtowy wyjazd z miokiem
Podczas wyjazdu omawialiśmy szczegóły planowanej wyprawy rowerowej.
Po drodze 3 postoje (jakaś wiocha, na trasie z Bełchatowa do Pabianic i Dłutów. W Dłutowie pamiątkowe zdjęcie (fotoradar). Od Dłutowa wracaliśmy z jakimś hardcorowym kolarzem, który chciał troszeczkę podkręcić tempo. Po krótkim namyśle postanowiliśmy go dogonić. Ne było większego problemu z dogonieniem. :)

Wkurzający wiatr

Środa, 19 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> Terenin -> Pawlikowice -> Pawłówek -> Huta Dłutowska -> Budy Dłutowskie -> Dłutów -> Podstoła -> Wadlew -> Zwierzyniec -> Zabiełłów -> Karczmy -> Gucin -> Aleksandrówek -> Teodory -> Wola Łaska -> Łask -> łask Kolumna -> Dobroń -> Chechło II -> Chechło I -> Pabianice

Troszkę wolnego tempa i troszkę szybkiego. Po powrocie do Pabianic dojazd do znajomego kolarza po sztycę i obejmę do przerzutki przedniej.

Ustawka w Aleksandrowie Łódzkim

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Górka Pabianicka -> Świątniki -> Porszewice -> Konstantynów Łódzki -> Rąbień -> Aleksandrów Łódzki -> Ruda-Bugaj -> Nakielnica -> Karolew -> Stare Krasnodęby -> Florentynów -> Mariampol -> Chociszew -> Wytrzyszczki -> Parzęczew -> Ignacew Rozlazły -> Florentynów -> Stare Krasnodęby -> Karolew -> Nakielnica -> Ruda Bugaj -> Aleksandrów Łódzki -> Rąbień -> Konstantynów Łódzki -> Porszewice -> Świątniki -> Górka Pabianicka -> Pabianice

I cóż tu mądrego napisać? Jeździ się lżej i nie męczy już choróbsko. :)

Wreszcie zdrowy

Poniedziałek, 17 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Kategoria 0-50km, Sam, Szosówka
Trasa: Pabianice -> Hermanów -> Terenin -> Pawlikowice -> Pawłówek -> Huta Dłutowska -> Budy Dłutowskie -> Dłutów -> Mierzączka Duża -> Ślądkowice -> Róża -> Pawlikowice -> Terenin -> Hermanów -> Pabianice

Tempo mieszane. Raz wolniej raz szybciej. Gwałtowne przyśpieszenie na podjazdach. Kadencja szybka.

A w bidonach:
- 0,5l rozpuszczonych witaminek
- 0,25l coli

Maksymalnie skrócona ustawka

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Czyżeminek -> Prawda -> Guzew -> Babichy -> Rzgów -> Tuszyn -> Tuszynek Majoracki -> Garbów -> Górki Małe -> Górki Duże -> Jutroszew -> Lesieniec -> Redociny -> Stoczki-Porąbki -> Dłutów -> Budy Dłutowskie -> Huta Dłutowska -> Pawłówek -> Bychlew -> Pabianice

Niestety, ale katar i złe samopoczucie skutecznie utrudniają jazdę i odbierają chęć do dalszej jazdy. Kiedy to się skończy....

Nareszcie w miarę normalny wyjazd

Sobota, 15 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Kategoria Sam, 50-100km, Szosówka
Trasa: Pabianice -> Bychlew -> Pawłówek -> Huta Dłutowska -> Budy Dłutowskie -> Dłutów -> Podstoła -> Wadlew -> Zwierzyniec -> Zabiełłów -> Karczmy -> Gucin -> Aleksandrówek -> Teodory -> Wola Łaska -> Łask -> łask Kolumna -> Dobroń -> Chechło II -> Chechło I -> [b]Pabianice

Powrót do treningów po lekkim przeziębieniu.

Półtora roweru na 2 osoby czyli jazda z 75kg balastu

Piątek, 14 sierpnia 2009 · Komentarze(5)
Trasa: Pabianice -> Ksawerów -> Łódź -> Ksawerów -> Pabianice

Dojazd rowerem do Łodzi w celu odebrania ramy, kierownicy, mostka i widelca do szosówki.

Dojazd i powrót z kolegą na bagażniku. Kolega siedział na... poduszce. Wracając kolega miał ramę z widelcem na ramieniu, a ja kierownicę... na kierownicy.

Dzisiejszy wyjazd to idealny przykład, że Polak potrafi. :)