Skapitulowałem

Wtorek, 28 grudnia 2010 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Wola Zaradzyńska -> Gospodarz -> Rzgów -> Grodzisko -> Huta Wiskicka -> Giemzówek -> Wola Rakowa -> Giemzówek -> Huta Wiskicka -> Grodzisko -> Rzgów -> Gospodarz -> Wola Zaradzyńska -> Pabianice

Mapka

Od samego rana "piździ jak w kieleckim", dlatego czekałem niemal do ostatniej chwili na rower. Zawsze troszkę ciepło. Ubrałem się konkretnie, nawet zaeksperymentowałem z antifogiem w okularach i założyłem je na sam wierzch, a nie jak to zwykle robię- pod czapkę. Dało to niepowtarzalny efekt. Czarne okulary, czarna kominiarka i czarna czapka. :) Nawet nosa nie było widać. ;] Przedzieram się powolutku przez miasto i musiałem się zatrzymać, bo antifog na szkłach mi zamarzł i szkła zaczęły parować. Wytarłem okulary, włożyłem pod czapkę i mogłem jechać. Jakoś dziwnie mi się jechało. Przynajmniej droga była sucha. No właśnie była. Za Rzgowem momentami czysty lód, więc kilkakrotnie musiałem hamować niemal do zera. Co ciekawe tylko po jednej stronie drogi był taki lód. Nadal jechało się ciężko, więc uznałem że skoro organizm zmęczony to po co męczyć go bardziej. Dojechałem tylko do szczytu minimalnego pagórka (minimalny jest, ale przy 30km/h czuć go trochę) i zawróciłem. Z leciutkim wiatrem w plecy dotoczyłem się do domu. Nawet dzisiaj nie było gdzie się porządnie rozpędzić. ;]