Wreszcie szosa

Czwartek, 23 grudnia 2010 · Komentarze(2)
Trasa: Pabianice -> Wola Zaradzyńska -> Gospodarz -> Rzgów -> Tuszyn -> Tuszynek Majorancki -> Kruszów -> Garbów -> Głuchów -> Srock -> Rękoraj -> Karlin -> Jarosty Małe -> Jarosty Duże -> Piotrków Trybunalski -> Jarosty Duże -> Jarosty Małe -> Karlin -> Rękoraj -> Srock -> Głuchów -> Garbów -> Kruszów -> Tuszynek Majorancki -> Tuszyn -> Rzgów -> Gospodarz -> Wola Zaradzyńska -> Pabianice

Mapka

Od wczoraj nie mogłem się doczekać dzisiaj, czyli jazdy szosówką. Co z tego, że to tylko zimowy staruszek, ale motywacja do jazdy jest większa jak jadę na szosie. W końcu drogi zaczynają nabierać czarnego koloru, nawet na mojej ulicy. Wyjeżdżam z miasta ul. Zamkową na Rzgów. Początkowo się jedzie dziwnie, rozkręcam się dopiero na Gierkówce. Za Tuszynem kilka góreczek, ale robi się konkretna mgła, przez którą zamiast na Piotrków Trybunalski skręciłbym na autostradę.

Robi się mglisto © radek3131

Po skręcie na Piotrków Trybunalski kończy się szerokie pobocze, ale za to nie ma praktycznie samochodów. Dojeżdżam do Piotrkowa Trybunalskiego, gdzie nadal most w remoncie i musiałem zawrócić przed mostem, a nie na rondzie, jak było w placach. Powrót już z wiatrem w plecy, więc mimo leciutkiego głodu 35-40km/h jest się w stanie utrzymać. W Srocku mijam 2 takie coś:

Domek na kominie w Srocku © radek3131

Dojeżdżam do Gierkóweczki i dopiero teraz mocno się rozkręciłem. Bardzo szybko dojechałem do Rzgowa i ze Rzgowa do Pabianic też szybko. W mieście zastaje mnie wielki jak maaadaaaaaaaafaaaaaakaaaaaaaa korek. Trzeba było uważać. Buty i spodnie do kola miałem białe od soli drogowej.

PS. No i wszystkim tu zaglądający chciałbym życzyć wesołych świąt. :)