Day after tomorrow

Wtorek, 26 stycznia 2010 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Terenin -> szlak czerwony -> Wielka Woda -> szlak zielony -> Staw Jeziorko -> szlak zielony -> szlak czerwony -> Wielka Woda -> szlak czerwony -> Terenin -> Pabianice

Po lekcjach troszkę czasu znalazłem. :) Tak mi się dobrze jechało, że nie patrzyłem na puls tylko ostro kosiłem zakręty. Bez żadnej gleby na dodatek. Po drodze pytam się jakiegoś gościa czy dużo śniegu jest na bocznych drogach- mówi że nie, więc skusiłem się na nieco inny wariant.

Słońce niemiłosiernie waliło po gałach © radek3131

Tym innym wariantem była droga do Stawu Jeziorko, bo ostatnio była niemożliwa do pokonania. Dzisiaj było niewiele lepiej, ale przynajmniej dało się jechać.

Rowerek na środku stawu © radek3131

Ja na środku stawu © radek3131

Dalej wracam na czerwony szlak. Odwracam się i postanawiam zawrócić nad Wielką Wodę. Staje sobie na tafli lodu i robię zdjęcie:

Normalnie jak w filmie "Pojutrze" © radek3131

A o to krótki autentyk odnośnie tego zdjęcia
- Ej stary zarąbiste zdjęcie zrobiłem
- No pokaż
- (pokazuje fotkę)
- Łoł, prawie jak W "Day After Tomorrow"

Wracam do domu, wyjeżdżam z lasu i dzwoni kumpel (swoją drogą ten któremu pokazywałem zdjęcie). Zatrzymuje się i odbieram. Chowając telefon walnąłem jeszcze jedną fotkę:

Zachód słońca nad lasem © radek3131

Spokojnie wracam do domu, by zjeść obiad i znów wyjść na dwór marznąć. ;p

PS. Dopiero dzisiaj zauważyłem, ze nie zmieniłem po zmianie baterie w pulsometrze danych osobowych. Miałem 30 lat, 50 kg i boże zachowaj byłem kobietą!!! :) Dzisiaj wszystko było dobrze, więc nawet spalone kalorie pokazuje poprawnie.