Ustawka w Aleksandrowie Łódzkim

Czwartek, 23 lipca 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice -> Górka Pabianicka -> Świątniki -> Porszewice -> Konstantynów Łódzki -> Rąbień -> Aleksandrów Łódzki -> Ruda Bugaj -> Nakielnica -> Karolew -> Stare Krasnodęby -> Mariampol -> Chociszew -> Wytrzyszczki -> Śliwniki -> Wytrzyszczki -> Parzęczew -> Ignacew Rozlazły -> Florentynów -> Mariampol -> Stare Krasnodęby -> Sobień -> Bełdów-Krzywa Wieś -> Bełdów -> Zgniłe Błoto -> Budy Wolskie -> Wola Grzymkowa -> Izabelin -> Babiczki -> Krzywiec -> Konstantynów Łódzki -> Porszewice -> Świątniki -> Górka Pabianicka -> Pabianice

Wyjazd z domu o 7.50. Z wiatrem w plecy jadę do Aleksandrowa Łódzkiego, gdzie kupuję colę i jem batonika. Na miejsce ustawki stawiam się 15min przed czasem, jednak nie byłem jedynym "punktualnym", więc chwilkę się we dwójkę przejechaliśmy. Wracamy na miejsce zbiórki, witamy się ze wszystkimi i ruszamy. W Nakielnicy drobny problem z rowerem- ciągnąc nogę do góry uszkodziłem blok. Jakby było mało to pociągnięcie było tak mocne, że spadł mi łańcuch. Szybko naprawiam usterkę i gonie grupę. Dalej jedzie mi się średnio. Ciężko było mi wejść na wyższe obroty. Dopiero w Śliwnikach, gdzie pojawiło się dużo zakrętów miałem problem, gdyż ze względu na uszkodzony blok nie miałem takiego przyspieszenie jak zawsze i musiałem co zakręt gonić grupę. Skończyło się na tym, że z jednym kolarzem zostałem w tyle i dopiero w Parzęczewie złapaliśmy grupę. Dalej takie odjechanie od grupy spotkało mnie 2 razy, jednak za każdym razem doganiałem ją. W Zgniłych Błotach małe after party. Do Konstantynowa Łódzkiego powrót z kolarzem z Łodzi. Od Konstantynowa Łódzkiego do Pabianic powrót za TIRem (tak ładnie jechał, grzech nie skorzystać).