+10pkt na srebną Kolarską Odznakę Turystyczną

Sobota, 18 lipca 2009 · Komentarze(0)
Trasa: Pabianice-Terenin-Pawlikowice-Las Ślądkowicki-Mierzączka Duża- Staw Torflanka-Łaziska-Mierzącza Duża-Drzewociny-Zimne Wody-Kolonia Ldzań-Ldzań-Nadleśnictwo Kolumna-Róża-Pawlikowice-Pabianice

Wyruszam z domu koło 9.30. Standardowo wyjeżdżam z miasta ul. Trębacką by jechać przez pole. Szybko się pozbywam koszulkę.

Polna droga w Pabianicach © radek3131

Po krótkiej jeździe po piachu zaczyna się asfalt na którym znajduje się taki dziwny ślad od hamowania.

Asfalt do Pawlikowic © radek3131

Jadę prostu aż do skraju lasu, gdzie robię sobie zdjęcie autowyzwalaczem.

Ja w lesie © radek3131

Wjeżdżam do lasu i jadę cały czas prosto prosto prosto po to by wyjechać na jakiejś dróżce.

Rower na dróżce © radek3131

Jadę tą drogą i wyjeżdżam w Ślądkowicach. Skręcam w lewo na Mierzączkę Dużą. Jadę ciągle ze 26km/h, gdy nagle z lewego noska wypada mi noga. Silne pociągnięcie nogi w dół strasznie mnie z ciąga na lewą stronę. Zaczynam jechać bokiem. Na szczęście sytuacje opanowałem z niewielkimi stratami. (lekko zrysowany pedał, lekko starty lewy but, starty bieżnik na tylniej i przedniej oponie) A mogło się skończyć źle.

Zakręt w Mierzączce Dużej © radek3131

W Mierzączce Dużej skręcam w lewo. Jadę w tunelu drzew.

Wystające korzenie © radek3131

Dojeżdżam do Stawu Torflanka

Staw Torflanka © radek3131

Skręcam na Łaziska, by znowu wyjechać w Mierzączce Dużej (takie kółko). Jadę prosto do końca drogi. Zaczyna się piaszczysta droga w Drzewocinach.

Szutrowa droga do Drzewocin © radek3131

Jadę ciągle tą drogą i mijam po drodze mnóstwo ośrodków wypoczynkowych. Nieco dalej polna dróżka zmienia się w leśną dróżkę.

Przez wypoczynkową wioskę w lesie © radek3131

Wyjeżdżam w Koloni Ldzań, gdzie zatrzymuję się przy sklepie (pieczątka do książeczki KOT. Po tej króciutkiej "przerwie" jadę dalej. W Ldzaniu skręcam w prawo na polną drogę. Dawno tam nie jechałem.

A teraz dla odmiany polną drogą © radek3131

Oczywiście dalej polna droga ewoluuje w leśną drogę, gdzie zaczynają się hardcorowe "wydmy" i "górskie szlaki".

"Hardcorowy" dukt w okolicy © radek3131

Erozyjna działalność wody © radek3131

Gdy las się kończy wyjeżdżam na dobrze znaną asfaltową drogę w Róży. Pędzę sobie tą asfaltówką i na końcu skręcam w lewo by wrócić skrajem lasu.

Skrajem lasu do domu © radek3131

Szczęśliwy i wypoczęty wracam do domu o 12.30 :)

PS. Odradzam jazdę bez koszuli z założonym plecakiem.