Wycieczki szkolne

IX Rajd Rowerowy o Puchar Prezydenta Miasta Pabianic

Sobota, 13 czerwca 2009 · Komentarze(0)
Mimo ulewy wybrałem się na ten rajd. Pojechałem na zbiórkę pod 1LO. Byłem pierwszy i na szczęście nie jedyny. Pojechaliśmy wszyscy na Stary Rynek. O 9.30 wszyscy wyruszyliśmy. Pojechaliśmy trasą (skrócona została ze względu na deszcz)

Sporo gleb było mimo, że szybko nie jechaliśmy.
Meta na stadionie Włókniarza z kółkiem dookoła bieżni. Na koniec rajdu losowanie rowerów. W tym roku po raz pierwszy można było wygrać rower szosowy. Wracając było mi obojętne czy zmoknę czy nie, więc grzałem ostro mimo silnego wiatru.
Kilka fotek

Szkolna wycieczka z sakwami

Niedziela, 7 czerwca 2009 · Komentarze(1)
Zebraliśmy się tylko w 6 o 17.00, bo burza która była o 16.10 wszystkich wystraszyła ;p.

Trasa:Pabianice---asfaltem do wsi-->Terenin---lasem do wsi--->Ldzań---lasem do wsi -->Barycz---asfaltem do-->Mogilna Dużego---asfaltem do-->Róży--przez las okrężną drogą do-->Hermanowa---asfaltem do-->Pabianic

Niekiedy trudny teren. Błoto i pełno wody. Z Baryczy uciekaliśmy przed burzą, na szczęście nas nie dopadła.